News & Blog

Tasarım düşüncesi endüstriler arasında olumlu dalgalar yaratıyor ve şirketlerin iş yapma yöntemlerini yeniden düşünmelerini ve yeniden inşa etmelerini sağlıyor. Bugünün hızla değişen tüketicileri olduğu için aynı şey bankacılık ve finansal hizmetler şirketleri için de geçerlidir ...

Finansal Kurumların Müşteri Deneyimlerini Optimize Etmesinin 3 Yolu

News & Blog

Tasarım düşüncesi endüstriler arasında olumlu dalgalar yaratıyor ve şirketlerin iş yapma yöntemlerini yeniden düşünmelerini ve yeniden inşa etmelerini sağlıyor. Bugünün hızla değişen tüketicileri olduğu için aynı şey bankacılık ve finansal hizmetler şirketleri için de geçerlidir ...

Tasarım düşüncesi endüstriler arasında olumlu dalgalar yaratıyor ve şirketlerin iş yapma yöntemlerini yeniden düşünmelerini ve yeniden inşa etmelerini sağlıyor. Aynı durum bankacılık ve finansal hizmetler şirketleri için de geçerlidir, çünkü günümüzde hızla değişen tüketiciler iş süreci ve tasarımının evrimini yönlendirmektedir. Tasarım düşüncesinin tek başına büyük bir görev olmasına rağmen, bankacılık ve finansal hizmetlerde tasarım düşüncesinden en iyi şekilde yararlanmanın müşteri deneyiminizi olumlu yönde etkilemesi için üç basit yol vardır.

Müşterilerinizin ayakkabılarında yürüyün.

Tüm şirketlerin geri adım atmaları ve müşterilerinin ayakkabılarına girmeleri önemlidir. Mevcut tekliflerle geçmiş sonuçlara dayalı ürün ve hizmetler tasarlamak, tüketicilerin hangi yönde atlayacağını tahmin etme eğilimlerini takip etmek veya parçalar halinde yeni teknoloji uygulamak yerine, finansal kurumlar tasarım düşüncesini uygulayarak tüketicinin gelecekteki ihtiyaçlarına hazır bir çözüme sahip olabilir dijital dönüşüme insan merkezli bir yaklaşım. İster müşteri yolculuğu boyunca hayal kırıklıklarını çözmek, ister dijital kanalları iyileştirmek veya yeni hizmet fırsatlarını belirlemek olsun, tasarım düşüncesi müşterileri ilk sıraya koyar.

Girişimleri test ederken ve kritik verileri toplarken çevikçe çalışabilmek için esnek araçlara ve seçeneklere sahip olun.

İnsan merkezli tasarım, ürün veya hizmetlerinizle etkileşimleri daha erişilebilir, verimli, faydalı ve dolayısıyla daha cazip hale getirme potansiyeline sahiptir. İstenen müşteri deneyimi belirlendikten sonra, hayal gücü ve keşif, doğru çözüm kendini gösterene kadar şirketin güçlü yönlerine, kaynaklarına ve teknik yeteneklerine göre gerekli ayarlamaları yaparak çeşitli olası tasarımlar üretir. Bankalar ve finans kurumları, tüketici tercihlerindeki değişikliklere, geleneksel olmayan oyuncuların rekabetine ve sürekli değişen düzenleyici incelemelere ayak uydurmak zorundadır. Herhangi bir boşluğu araştırma, tasarım ve köprüleme konusunda yardım almak, işletmenizi korumak ve büyütmek üzerinde büyük bir etkiye sahip olabilir.

Sektörünüzün içinden ve dışından desteklerden yararlanın.

Tasarım düşüncesine ek olarak, şimdi bankaların ve diğer finansal kurumların daha istişari bir yaklaşımdan yararlanma zamanı. Yakın tarihli bir Forrester çalışması, finansal hizmetler firmalarının dijital hazırlığına odaklandı. Çalışma sırasında Forrester katılımcıları iki gruba ayırdı: doers ve aspirörler. Çalışmanın yazarları, aspiratörlere kıyasla, en iyi veya en iyi uygulamaları takip etme olasılıklarını ortalamadan daha yüksek olanlar olarak tanımlamaktadır. Araştırmaya katılanların, dışarıdan yardım arama olasılıkları daha yüksekti. Dijitalin benimsenmesi için kaynak eksikliği (veya rakip iç öncelikler), tüm paydaşlardan yetersiz alım ve hatta kültürel engeller gibi çeşitli engeller vardır. Bu tür bir engel, organizasyon içinde yaratıcı ve yenilikçi düşünürlerin eksikliğidir. Köklü bir “her zaman böyle yaptık” kültürü veya “bütçede değil”, organizasyonlarını bir sonraki seviyeye taşıyabilecek çok yenilikçi düşünceyi ezebilir. Uygun kaynaklar, vizyon, dokümantasyon ve YG olmadan tek başına gitmek çok fazla risk taşır ve uzun vadede daha pahalıya mal olurken, beklentilerin oldukça altındadır. Kendi kuruluşunun dışından ilham almak, çözümü geliştirebilir ve sadece lideri takip eden rakiplere karşı avantaj sağlayabilir. Müşteri deneyiminiz ve sonuçta karlılığınız üzerinde en olumlu etkiye sahip olmak için tüm süreçleri ele alan kapsamlı bir dijital çözüm benimsemeniz önemlidir.

Özetle, tasarım düşüncesi ve müşteri yolculuğu haritalaması, zamana yatırım gerektiren süreçlerdir. Ancak, kullanıcı yolculuğunu keşfetmek için basit bir zaman yatırımı, iş ve müşteri deneyiminizi düşük riskle bir sonraki seviyeye taşıyacak fikirlere ve yeniliklere ve ölçülebilir başarı için yapılandırılmış bir plana yol açabilir. Kuruluşunuzda dijital ortamın en üst düzeye çıkarılmasıyla ilgili daha fazla ipucu ve fikir için bizi takip etmeye devam edin. O zamana kadar, son zamanlarda “Bankacılık ve Finansal Hizmetler Sektörünü Dönüştürmek için Dijital Kucaklama” başlıklı beyaz kitabımıza göz atmayı unutmayın.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

We take processes apart, rethink, rebuild, and deliver them back working smarter than ever before.