News & Blog

Perakende sektörü giderek dijitalleştikçe, müşteriler artık her zamankinden daha bilgili ve bağlantılıdır. Bu meydan okumayı üstlenmek ve önemli müşteri katılımı sağlamak için perakendecilerin çevrimdışı ve ...

Perakende Sektöründe Müşteri Analitiği Nasıl Kullanılır?

News & Blog

Perakende sektörü giderek dijitalleştikçe, müşteriler artık her zamankinden daha bilgili ve bağlantılıdır. Bu meydan okumayı üstlenmek ve önemli müşteri katılımı sağlamak için perakendecilerin çevrimdışı ve ...

Perakende sektörü giderek dijitalleştikçe, müşteriler artık her zamankinden daha bilgili ve bağlantılıdır. Bu zorluğu aşmak ve önemli müşteri etkileşimi sağlamak için perakendecilerin çevrimdışı ve çevrimiçi perakende deneyimi arasındaki çizgileri bulanıklaştırması gerekir. Bu, veri analitiği (operasyonel ve müşteri) bir kuruluşun büyüme stratejisinin önemli bir bileşeni haline getirilmesini gerektirir.

En son teknik incelememiz olan Retail Analytics: Perakende Sektöründe Müşteri Analitiğinde Başarının 5 Anahtarı, veri analizinin perakendecilerin müşterilerine daha iyi hizmet vermesine ve dönüşüm oranını, sadakati ve YG’yi artırmasına nasıl yardımcı olabileceğimize odaklanıyoruz. Müşterileriniz için kişiselleştirilmiş bir alışveriş deneyimine sahip olmanın ve etkili bir kişiselleştirme stratejisinin nasıl geliştirileceğinin önemini araştırıyoruz.

Bu son parça, geçen sonbaharda yayınlanan teknik incelememizin bir takibi, Retail Analytics: Operasyonel Verileri, Operasyonel analizin önemini ve perakendecilerin karşılaştığı çeşitli zorlukları çözme potansiyelini vurgulamaktadır. Daha spesifik olarak, perakendeciler organizasyonlarındaki çeşitli dahili işlevleri analiz edebilir ve daha sonra onları daha büyük bir YG için düzenleyebilir.

Her iki makale de perakende sektöründe veri analitiğinin önemini ve veri analitiğinden elde edilen bilgilerin, perakendecilerin iş yeteneklerini / zorluklarını keşfetmesine ve toplam yatırım getirisini artırmasına nasıl yardımcı olabileceğini göstermektedir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

We take processes apart, rethink, rebuild, and deliver them back working smarter than ever before.